wimendebbie.reismee.nl

Nog 11 dagen....

Zo, nu wordt het ECHT spannend...nog iets meer dan een week en we stappen het vliegtuig in.
Alle spullen liggen klaar om ingepakt te worden in onze rugzakken en als het goed is past het nog ook! Ons huisje is zo goed als leeg, alle tickets zijn binnen, alle boeken zijn gelezen, alles is geregeld.
Op maandag 9 mei stappen we het vliegtuig in richting Londen, om daar vervolgens over te stappen in een vliegtuig richting Moskou.
Daar aangekomen zullen we de stad gaan bekijken, hier hebben we 1,5 dag de tijd voor....want op 10 mei, in de avond, vertrekt onze trein, de Trans Mongolië Express! We zitten hier in een 4-persoons coupé, samen met 2 andere reizigers. Na 4 dagen in de trein gezeten te hebben, stappen wij op de 5e dag, in de ochtend, uit in Ulaan Baatar, de hoofdstad van Mongolië. Hier gaan we direct door naar Terelj Nationaal Park, waar we 2 nachten door zullen brengen in een ger-tent. De 3e en 4e nacht slapen we in Ulaan Baatar, in een hostel, zodat we de stad kunnen gaan bekijken.
Op de 4e dag stappen we weer in de trein en komen we na 1 nacht aan in Beijing, China. En dan.........wordt vervolgd........(anders hebben we straks niets meer te vertellen ;) )!

Iedereen nogmaals héél erg bedankt voor alles. Ouders, zussen en zwagers heel erg bedankt voor de hulp met verhuizen, het vrijmaken van ruimte voor onze spullen, het geven van tips, hulp met het regelen van 'officiele' zaken (laten we geen naam van een bepaalde bank noemen, Ad ;)), Verdere familie, vrienden en collega's ook enorm bedankt voor alle leuke reacties, tips, kadootjes en feestjes! Leuk dat iedereen zo enthousiast gereageerd heeft :D.

We zouden het leuk vinden als jullie af en toe een berichtje achter laten op deze site en we gaan proberen zo vaak mogelijk een reis-verslag te maken en foto's toe te voegen!

Tot volgend jaar!!

Liefs Wim en Debbie

Rob Wilcke

Hoi Wim & Debbie,
Een vreemde gewaarwording om vanmiddag, na onze laatste 'dashboardgesprekken', afscheid te nemen met de woorden "tot over een jaar!" Toch denk ik dat zo'n jaar sneller om gaat dan je verwacht, dus: geniet er vooral van en verras ons met mooie plaatjes en spannende verhalen. Ik wens jullie succes en heel veel plezier op deze prachtige trip!

Ernst

Mag ik misschien mee?

Ad

Ach ja, wat is een maand om een machtiging te regelen op een wereldreis van 11 maanden... Laten we hopen dat de wereldpassen wel werken...

liene

jaaaaa spannend!!! heel erg plezier en geniet van alles wat er op jullie pad komt, ik ga het zeker volgen!!

Ben Smit

Hallo Wim en Debbie,

Heel veel plezier met jullie fantastische onderneming. Jullie gaan vast heel veel mooie dingen zien.

Leuk dat we via deze weg een beetje met jullie mee kunnen genieten. Ik zal dan ook zeker jullie ontdekkingen volgen. Zorg voor genoeg foto's en smakelijke verhalen!

Succes met de laatste voorbereidingen, heel veel plezier gewenst op jullie wereldreis en graag tot volgend jaar.

Jos Beukers

Hallo Wim en Debbie,

Waar iedereen van droomt maar jullie dus gewoon mee gaan maken!

Heel veel plezier en ik ga jullie zeker volgen.

Tot volgend jaar.

jacqueline

geweldig dat jullie dit gaan doen ik heb echt bewondering voor jullie.
Ik wens jou en Wim heel veel plezier toe,en ga er van genieten ,ik ga jullie volgen.Love you xxx

Barry

Hoi Debbie en Wim,

spannend hoor, nu het zo dichtbij komt voor jullie, en wat een gaaf begin, via Moskou naar het onbekende, fascinerende Mongolie.

We gaan jullie volgen.

Geniet er maar met volle teugen van, voor je het weet is het voorbij, maar denk daar voorlopig nog maar niet aan :)

Goeie reis!!

Barry, Nienke, Mart, Huib en Floor

Jac

Nu is het echt zover.
Je bent nu voor 9 maanden vrij om de wereld te gaan verkennen,en te gaan ontdekken.
Have fun love you xx jac

Martijn en Nienke

Hoi Wim en Debbie,
Succes nog met de laatste voorbereidingen hier in Nederland en heel veel plezier!
Wordt een hele mooie eerste etappe van de reis!!!
We gaan jullie volgen.

carla

Succes met jullie laatste weekend en voorbereidingen in Nederland (je laat gelukkig wel mooi weer achter voor ons) heel veel plezier en geniet ervan. Ga jullie zeker volgen dikke kuzzzzzzz
Carla

Jess

Heee Wim en Debbie,

Aaaaaah spannend, morgen is het dan echt zover!
Geniet van jullie laatste dagje in Nederland, want dat moet je toch 11 maanden gaan missen.
Heeeeel heeeel heeel veel plezier, geniet van alles! ! Ik ga jullie volgen!

Kus Jess

Marja

Hey Debbie en Wim,

Nog een nachtje slapen.... En dat is het zover!!! Jullie reis, heerlijk 11 maanden lekker reizen, wat wil je nog meer!!!

Heel veel plezier! Ik ben beniewd naar het eerste reisverhaal en de foto's! :D

xx Marja

Jac

Heel veel plezier op jullie eerste reisdag xxx jac

anusha bruitzman

Vandaag jullie eerste dag van een onvergetelijke reis! ENJOY! liefs anusha

Carolien Venhuizen

Goede reis!

Bas Nagtzaam

Bon voyage en veel plezier daar!

Ries, Suus, Jet en Wies

Hoi Wim en Debbie!
Het avontuur is begonnen! We gaan jullie volgen en wensen jullie een geweldige reis! Tot lezens ;) Groetjes Ries, Suus, Jet en Wies

Denise

Hola!!! Jullie reis is BEGONNEN!!!!!!!!! Dikke kusssssss van ons!!!

Wouter Steenkist

Veel plezier!!! Geniet ervan samen! we houden het in de gaten hier!!

Bert Hogemans

Hallo Wim en Debbie,

Vandaag is de grote reis begonnen, spannend en vol uitdagingen. Wens jullie heel veel plezier. Zal zeker de reisverhalen lezen.

Groet, Bert.

Arjen, Monique en de kids

Lieve Wim en Debbie
Wij hebben helaas jullie feessie moeten missen vanwege onze vakantie!
Maar wij wensen jullie een super mooie reis toe, met veel mooie verhalen die wij zeker gaan lezen!
Geniet ervan. xxx